Skip to content

Ferii czas !

W czasie ostatnich dwóch tygodniach bardzo dużo się u nas działo wszystko można było obserwować na bieżąco na stronie naszego profilu na Facebooku. Ferie rozpoczęliśmy od wspólnej zabawy dzięki której poznaliśmy się i zapoznaliśmy z regulaminem naszych ferii. Nie zabrakło prac manualnych dzięki nim powstały fantastyczne kolorowe maski karnawałowe. Na następny dzień wybraliśmy się na cudowny bal Karnawałowy na hali MOSiR w Nowym Sączu. Było dużo zabawy i nie tylko nie zabrakło konkursów z nagrodami jak również otrzymaliśmy pyszne lody od firmy Koral. W trzecim dniu naszych feryjnych atrakcji świętowaliśmy wspaniałe święto zakochanych dzieci dowiedziały się skąd wzięło się to święto jak również stworzyły urocze pudełka na upominki dla swoich ukochanych. Pogoda bardzo nam dopisywała więc mogliśmy skorzystać z atrakcji w okolicy. Nie brakowało nam pomysłów jak można wykorzystać ten fantastyczny dzień więc powstała urocza ścianka do pamiątkowych zdjęć. W kolejnym dniu mieliśmy przyjemność gościć Świetlice Biegonice z którymi świetnie się bawiliśmy i stworzyliśmy przeróżne origami. Pierwszy tydzień ferii zakończyliśmy wyjściem do kina Sokół na film pt "Życzenie" oraz pyszną czekoladą na gorąco. Wraz ze Świetlicą Kaduk poszliśmy na wspólne wyjście do Coctailbaru oraz super spacer po ruinach Zamku oraz płycie Ratusza. Drugi tydzień rozpoczęliśmy wyjściem na Świetlicę Gołąbkowice gdzie tworzyliśmy drewniane podstawki metodą decupage. Oczywiście były wspólne gry i zabawy dzięki którym dzieci mogły się zapoznać ze sobą. W drugim dniu czekały na nas zajęcia z Jogi było to dla naszych dzieci świetnym doświadczeniem poznali podstawowe pozycje. Po zajęciach mogliśmy się zrelaksować podczas tworzenia slime co nasze pociech strasznie uwielbiają. W trzecim dniu wraz ze Świetlicą Szujskiego wybraliśmy się na wspólną wycieczkę pociągiem do Krynicy Zdrój niektóre nasze dzieci odbyły swoją pierwszą podróż pociągiem co było dla nich ogromnym przeżyciem. Słoneczko towarzyszyło nam przez cały czas dzięki czemu mogliśmy maksymalnie wykorzystać czas na aktywnym zwiedzaniu tego uroczego miejsca nie brakowało pyszność w restauracji gdzie zostaliśmy miło ugoszczeni. W kolejnym dniu wybraliśmy się w gości na Świetlice Centrum gdzie uczestniczyliśmy w ekscytujących zajęciach tworzenia wulkanów nie zabrakło również eksperymentu w którym nasze wulkany wybuchały realistyczną lawą. Naszą fantastyczną przygodę zakończyliśmy wyskokowo w parku Trampolin JumpMani. Pogoda niestety nam  nie dopisała w ostatnim dniu naszych wspólnych atrakcji towarzyszył nam deszcz, ale nawet on nie popsuł nam humorów. Po wysiłku relaksowaliśmy się przy zajęciach z Robotyki Lego powstały roboty którymi mogliśmy sterować dzieci świetnie sobie radzili mimo że to był ich pierwszy raz. Wszystkim uczestnikom serdecznie dziękujemy że byliście z nami i wspólnie mogliśmy spędzić ten wolny czas od obowiązków szkolnych. Życzymy wam abyście z taką samą energią mogli do nas powrócić nie tylko w roku szkolnym ale również w zbliżających się wielkimi krokami wakacji!!!