Skip to content

Wycieczka do Inwałdu.

7 sierpnia 2023 roku, dzieci biorące udział w działaniach projektowych, wyjechały na wycieczkę do Inwałdu.

Oto relacja zadowolonych uczestników:

W czasie wyjazdu do Inwałdu, mieliśmy możliwość skorzystania z bardzo wielu atrakcji. Zwiedziliśmy park miniatur, dzięki któremu mogliśmy wybrać się w podróż dookoła świata. Później oglądaliśmy cudowną i wyjątkową kolekcję klocków LEGO( Harry Potter, bohaterowie komiksów - m.in. Batman, świat Star Wars, ulice pełne domów, sklepów i ludzików LEGO, samochody, statki morskie, rakiety kosmiczne i wiele innych). Następnie odprowadzono nas po baśniowej warowni, gdzie oglądaliśmy warownię, salę tortur oraz podwórze zamkowe pełne dodatkowych atrakcji. W czasie wycieczki, dzieci skorzystały z maszyn w parku rozrywki oraz posiliły się przygotowanym specjalnie dla nich obiadem.
Na koniec obudziliśmy smoka, który zionąc ogniem, wychylił się z jaskini, aby zaśpiewać i zatańczyć.😉

Przed powrotem do domu, mogliśmy się zrelaksować w sali zabaw, budując z mega klocków oraz bawiąc się w małpim gaju.