Skip to content

Dwa tygodnie muzycznej przygody- II turnus

Dobiegł końca drugi turnus wakacyjnej przygody. Każdy z dni był pełen wrażeń, emocji oraz muzycznych dźwięków. Pierwszy dzień był poświęcony wspólnej integracji oraz tworzeniu kodeksu zachowania. Następną atrakcją w której dzieci mogły uczestniczyć była wycieczka do Państwowej Straży Pożarnej. Dowiedzieliśmy się wiele ciekawych jak i ważnych informacji dotyczących postępowania w chwili zagrożenia. Na zakończenie dostaliśmy od strażaków sporą dawkę zimnego prysznica. Ale się działo... Każdy wrócił z uśmiechem na twarzy.

W kolejnym dniu nasze serca skradły 3 bohaterskie pieski. Dynamit, Nuka, Bary to czworonogi, które są specjalnie przeszkolone do ratowania ludzkiego życia. Taką atrakcję zapewniła na Grupa Ratownictwa Specjalnego OSP Nowy Sącz. Środa była dniem leśnej ścieżki edukacyjnej. Dzieci czuły się tam wyjątkowo. Mogły zagrać na dendrofonie oraz rozwiązywać różne zagadki przyrodnicze.

W czwartek odwiedziliśmy Muzeum w którym poznaliśmy historię słynnego Sądeckiego malarza Bolesława Barbackiego. Zwieńczeniem tygodnia był seans filmowy w Kinie Helios. Tam dzieci wpatrzone w wielki ekran obejrzały "Spiter Man: poprzez multiwersum".

Kolejny tydzień głównie był poświęcony muzyce. Uczyliśmy się melodii, rytmu i dogadywać dźwięki zwierząt grane na skrzypcach. Takie atrakcje zapewniła nam Pani Martyna z Domu Pełnego Dźwięków. Uczestniczyliśmy również w prelekcji w Straży Miejskiej dzięki której dzieci zostały pouczone jak trzeba postępować w czasie wakacji. Świetną zabawę zapewniła nam również Świetlica Przydworcowe. Tam Pani Ania pokazała nam do którego pociągu mamy wsiąść, aby świetnie się bawić przy planszówkach. Ten tydzień był również poświęcony Świecie Dzieci Gór. Będąc na Sądeckim rynku mogliśmy obejrzeć występy dzieci z Koniakowa oraz Ankary.

Zakończenie turnusu pokrzyżowała nam pogoda. Ale my się nie poddaliśmy i piknik stworzyliśmy na świetlicy. Nie ważne gdzie, ważne z kim. Świetnie się bawiliśmy przez te całe dwa tygodnie. Każda buzia była uśmiechnięta. Mam nadzieję, że jeszcze się zobaczymy ❤️