Skip to content

Pierwszy miesiąc Bezpiecznych Wakacji

W pierwszym miesiącu wakacji wychowankowie Świetlicy Środowiskowej Falkowa skorzystali z wieli atrakcji w ramach akcji Bezpieczne Wakacje 2017. Lato rozpoczęliśmy od wizyty na basenie.

W kinie Helios oglądaliśmy takie filmy jak "Transformers: Ostatni Rycerz", Gru, Dru i Minionki" oraz "Spider-Man:Homecoming".

Próbowaliśmy swoich sił na strzelnicy LOK i ściance wspinaczkowej, bawiliśmy się w Bajkolandzie.

Dużą atrakcją były wycieczki, w Krynicy-Zdroju poznaliśmy pracę leśników, piekliśmy kiełbaski na ognisku i wyjechaliśmy kolejką na Górę Parkową.

W Gródku nad Dunajcem odwiedziliśmy Koński Ogródek, gdzie malowaliśmy gipsowe konie, bawiliśmy się w dmuchanym zamku, strzelaliśmy z łuku i jeździliśmy konno.

W Krakowie mieliśmy okazję zwiedzić Muzeum Lotnictwa i Muzeum Witrażu, spędzić czas w Aquaparku oraz oglądnąć seans filmowy. Na wycieczce do Muszyny zwiedzaliśmy Ogrody Sensoryczne i korzystaliśmy z basenów.

Przed nami kolejny miesiąc pełen atrakcji!!!